Διαφορετική τιμή για το ίδιο προϊόν σε κάθε σούπερ μάρκετ

Εντυπωσιακό είναι το κέρδος που μπορεί να αποκομίσει ένας καταναλωτής από τη σωστή επιλογή του σούπερ μάρκετ...


Η κάθε εταιρία σούπερ μάρκετ κοστολογεί διαφορετικά το ίδιο ακριβώς προϊόν και αν ο καταναλωτής επιλέξει το φτηνότερο μπορεί να έχει από 450 μέχρι 750 ευρώ το χρόνο κέρδος!


Βάσει των συμπερασμάτων έρευνας που έδωσε στη δημοσιότητα ο γενικός γραμματέας Εμπορίου, Στέφανος Κομνηνός, για τα ίδια προϊόντα καταγράφεται από σημείο πώλησης σε άλλο διαφορά τιμής έως και 10%.

Το παρατηρητήριο τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας διεξήγαγε έρευνα στα ακόλουθα σούπερ μάρκετ (Carrefour ΑΒ, Σκλαβενίτης Βερόπουλος Μασούτης My Market), στα 1.200 προϊόντα μαζικής κατανάλωσης (FMCG) τα οποία αντιπροσωπεύουν το 20% του καλαθιού της νοικοκυράς.

Και ιδού τα αποτελέσματα:

- Στα 382 επώνυμα προϊόντα, κοινά και στις 6 αλυσίδες, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 40% του τζίρου της κάθε αλυσίδας, η διαφορά μεταξύ της φθηνότερης και της ακριβότερης αλυσίδας είναι 6%.

- Στα 617 επώνυμα προϊόντα (τα οποία δεν βρίσκονται σε όλες τις αλυσίδες) προκύπτει διαφορά τιμών μέχρι 7,5%.

- Στα 569 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η διαφορά τιμής που προκύπτει είναι 11%.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τον κ. Κομνηνό, εάν ένας καταναλωτής αγοράσει μόνο επώνυμα προϊόντα αλλά επιλέξει τη φθηνότερη αλυσίδα θα έχει όφελος 450 ευρώ ετησίως και αν επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας το όφελος μπορεί να ξεπεράσει μέχρι και τα 750 ευρώ το χρόνο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις