Το σύνδρομο της... Χιονάτης στην Ινδία γίνεται εμμονή

Ινδία, λεύκανση, γεννητικά όργανα, γυναικεία ευαίσθητη περιοχή, πρόσωπο, χέρια,
Στην Ινδία οι πωλήσεις κρεμών λεύκανσης για το πρόσωπο ξεπερνούν εκείνες της Coca-Cola και του τσαγιού. Η μόδα για τη λεύκανση του προσώπου των χεριών και όχι μόνο, κοντεύει να γίνει σχεδόν εμμονή αλλά τελευταία μια διαφήμιση για αφρόλουτρο που λευκαίνει τα... γυναικεία γεννητικά όργανα σοκάρει!
Το στόρι τις περίεργης διαφήμισης έχει ως εξής: Ένα ζευγάρι περνά την ώρα του παρέα, αλλά ο άντρας μοιάζει απορροφημένος στην εφημερίδα του και δεν βλέπει τη σύντροφό του που απεγνωσμένα προσπαθεί να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Απογοητευμένη πάει να κάνει ένα μπάνιο όπου χρησιμοποιεί το προϊόν λεύκανσης για την ευαίσθητη γυναικεία περιοχή και τότε όλα ως δια μαγείας αλλάζουν ο άντρας την προσέχει γεμάτος θαυμασμό και αγκαλιάζονται ευτυχισμένοι.
Όπως είναι αναμενόμενο η συγκεκριμένη διαφήμιση προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων τόσο από την κοινή γνώμη όσο και από τα ΜΜΕ.
Η γυναίκα με το πιο ανοιχτόχρωμο πρόσωπο κερδίζει τον άντρα στις σειρές και τις διαφημίσεις της Ινδίας. Η αγορά λεύκανσης δέρματος ανθεί στην Ινδία με άντρες και γυναίκες να αγοράζουν κρέμες λεύκανσης, έτσι ώστε να αλλάξουν την εξωτερική τους εικόνα.
Διάφορες τέτοιες διαφημίσεις έχουν πυροδοτήσει πολλές συζητήσεις στην Ινδία περί ρατσιστικών τάσεων, σχετικά με την εμμονή που υπάρχει με τη λεύκανση του δέρματος και πολλοί υποστηρίζουν ότι οι διαφημίσεις είναι ξεπερασμένες και μεροληπτικές.


Δημοφιλείς αναρτήσεις